Norint įsigyti skaitytojo pažymėjimą ir užsiregistruoti bibliotekoje, reikia atsinešti savo asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą, perskaityti bibliotekos naudojimosi taisykles ir parašu patvirtinti įsipareigojimą jas vykdyti.
Ar reikia mokėti už skaitytojo pažymėjimą?
Ne, skaitytojo pažymėjimas yra nemokamas.
Koks skaitytojo pažymėjimo galiojimo laikas?
Skaitytojo pažymėjimas tampa nebegaliojančiu, jei jis per šešerius metus nebuvo panaudotas nei vienoje LIBIS bibliotekoje.
Ar gali tuo pačiu skaitytojo pažymėjimu naudotis kiti šeimos nariai ar draugai?
Ne. Skaitytojo pažymėjimu gali naudotis tik tas asmuo, kuriam šis pažymėjimas išduotas.
Ką daryti pametus skaitytojo pažymėjimą?
Būtina skubiai informuoti bibliotekos darbuotoją.
Ar galioja skaitytojo pažymėjimas kitose Lietuvos bibliotekose?
LIBIS pažymėjimas galioja visose Lietuvos viešosiose bibliotekose, prisijungusiose prie LIBIS sistemos.
Ar reikia kasmet atnaujinti registraciją?
Taip, vieną kartą per metus reikia atnaujinti registraciją. Nebėra nustatytos perregistravimo datos, nes perregistravimas suasmenintas, registracija galioja metus, atnaujinti reikia pasibaigus galiojančiai registracijai. Kaip sužinoti, kada? Klauskite bibliotekos konsultanto arba pasitikrinkite www.ibiblioteka.lt skiltyje Mano iBiblioteka.lt / Mano bibliotekos. Atnaujinti registraciją galima atėjus į biblioteką arba savarankiškai www.ibiblioteka.lt. Nepersiregistravę skaitytojai negali skolintis leidinių į namus, pratęsti grąžinimo termino ir atlikti kitų veiksmų bibliotekoje.
Kokia yra leidinių skolinimosi į namus tvarka?
Asmuo, norėdamas skolintis bibliotekos dokumentus, privalo užsiregistruoti ir įsigyti skaitytojo pažymėjimą. Skaitytojo pažymėjimas suteikia teisę vartotojui skolintis bibliotekos knygas ne ilgesniam kaip 30 kalendorinių dienų laikotarpiui.
Kaip pratęsti leidinių naudojimo laiką?
Pratęsti leidinių naudojimo laiką vartotojas gali atėjęs į biblioteką, telefonu arba internetu (jeigu dar nėra pasibaigęs knygos naudojimo laikas).
Ką daryti, jei nerandu leidinio grąžinimo termino pratęsimo mygtuko?
Jei norėdami pratęsti leidinio grąžinimo terminą nerandate nei pratęsimo mygtuko, nei informacijos apie įsiskolinimą, tai reiškia, kad jūsų pasiskolintas leidinys jau yra rezervuotas kito skaitytojo ir jis turi būti grąžintas bibliotekai.
Ar pratęsus knygos grąžinimo terminą vienam mėnesiui, galima jį pratęsti dar mėnesiui?
Knygos grąžinimo laikotarpį galima pratęsti dar mėnesiui, jeigu knygos dar neužsakė ar nerezervavo kitas vartotojas ir nėra pasibaigęs knygos grąžinimo terminas.
Ar bibliotekoje teikiamos kopijavimo, spausdinimo paslaugos?
Taip, šios paslaugos teikiamos. Daromos spalvotos ir nespalvotos kopijos iš knygų, periodinių leidinių. Spausdintuvus rasite Poilsio erdvėje (II a.). Pirmą kartą norėdami pasinaudoti paslauga kreipkitės į konsultantą Periodikos arba Kraštotyros erdvėse, kuris padės užsiregistruoti ir paaiškins kaip naudotis spausdintuvu. Paslaugų įkainiai – čia.
Ar reikia mokėti už naudojimąsi kompiuteriu?
Ne. Per vieną darbo dieną vartotojui suteikiamas 1 val. limitas. Šis laikas vartotojo pageidavimu gali būti pratęstas, jeigu nelaukia kitas vartotojas. Nepilnamečiams vartotojams darbo laikas gali būti pratęstas ne ilgiau kaip 1 valandai.
Ar galima Infotekoje naudotis Microsoft Office programine įranga (Word, Excel programomis)?
Taip, galima.
Ar galima naudotis pokalbių programomis?
Taip, galima naudotis, tik prašome nekalbėti mikrofonu, kad netrukdytumėte kitiems skaitytojams. Galite atsinešti savo ausines.
Kada mokami delspinigiai?
Jei skaitytojas laiku negrąžina leidinių ir nepratęsia naudojimosi jais termino, delspinigiai pradedami skaičiuoti nuo kitos dienos, pasibaigus nustatytam grąžinimo terminui. Delspinigių dydis – 0.03 Eur už kiekvieną leidinį, už kiekvieną darbo dieną.
Valstybės biudžetinė įstaiga. Trakų g. 10, LT-01132, Vilnius, tel. +370 5 262 5570, el. paštas: [email protected] Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre, kodas 190757755.