Tobulinti viešųjų bibliotekų paslaugas 5-8 klasių moksleiviams kūrybiškai panaudojant iš projekto „Gyventojų skatinimas išmaniai naudotis internetu atnaujintoje viešosios interneto prieigos infrastruktūroje“ gautą įrangą
Programos uždaviniai
1. Naudojant interaktyvias priemones ir technologijas sudominti 5-8 klasių moksleivius programavimu. 2. Suteikti teorinių/praktinių žinių kaip edukacijose panaudoti bibliotekose turimus LEGO Mindstorms EV3 robotikos konstruktorių rinkinius. 3. Suteikti teorinių/praktinių žinių kaip edukacijose panaudoti bibliotekose turimus micro:bit mikrokompiuterius. 4. Suteikti teorinių/praktinių žinių kaip edukacijose panaudoti bibliotekose turimas bepilotes skraidykles (dronus).
Trumpas programos aprašymas
Praktinių mokymų metu susipažindinsime su keletu bibliotekose turimų išmaniųjų įrenginių ir siekdami atliepti įvairaus amžiaus moksleivių susidomėjimą, mokysimės juos kūrybiškai panaudoti edukacinėje bibliotekų veikloje. Pradėsime nuo LEGO Mindstorms EV3 robotikos konstruktorių, kurių veikimą mokysimės programuoti planšetinio tipo kompiuteriais, susipažindinsime su blokinio programavimo pagrindais. Viskas pasirodys kiek paprasčiau nei gali skambėti ir jau po kelių minučių galėsime džiaugtis savo pirmuoju veikiančiu algoritmu bei stebėti užduotį įgyvendinančius kompiuteriukus. Mokymus pratęsime jungdami nesudėtingas elektros grandines, bei programuodami jų veikimą micro:bit kompiuteriukų pagalba, taip pat žaidimo forma susipažinsime su galimu dronų panaudojimu.
Programos trukmė
6 akad. val.
Programa parengta
2020 m.
Valstybės biudžetinė įstaiga. Trakų g. 10, LT-01132, Vilnius, tel. (8 5) 262 5570, el. paštas: [email protected] Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre, kodas 190757755.